Usterka urządzenia zostanie zasygnalizowana odpowiednim kodem migającym na wyświetlaczu i jeśli pozostanie dłużej niż 2 sekundy, usterka zostanie zapamiętana.
Płyta główna jest w stanie zapamiętać maksymalnie 32 usterki, a następnie zapisuje te ostatnie.

Usterki są klasyfikowane w trzech kategoriach (A, B, C) na podstawie ich efektu.
Poniżej zostaje opisana każda kategoria:

A – Urządzenie ciągle zablokowane z odpowiednim kodem migającym.
Z kodem migającym nie jest akceptowane żadne wezwanie.
Blokada pozostaje pomimo resetu zasilania.
Aby odblokować urządzenie nacisnąć RES przez 5 sek. Jeśli usterka jest naprawiona sterownik powróci do normalnej pracy.

B – Urządzenie zablokowane aż do momentu istnienia usterki.
Wezwania są realizowane pomimo migającego kodu. Aby odblokować urządzenie nacisnąć RES przez 5 sek.

C – Błędy programowania.
Nie są zapamiętywane w historii usterek.
Umieszczenia wartości niedozwolonych w fazie programowania powoduje przywrócenie poprzedniej wartości.

Uszkodzenia typu A i B blokują pracę dźwigu i uniemożliwiają poruszanie się kabiny, aż do trwania warunków nieprawidłowych urządzenia.

Aby odczytać ostatnie 32 usterki zapamiętane należy nacisnąć jednocześnie dwa przyciski SPEEDY i DATO. Aby uszkodzenie zostało wyświetlone należy trzymać dwa przyciski przez przynajmniej 1 sekundę, natomiast przy pojawieniu się kodu, puszczając dwa przyciski choć na sekundę, usterka zostanie skasowana. I tak dalej do uzyskania następnego kodu usterki. Numer E99 wskazuje, że rejestr usterek został odczytany. Uszkodzenia są wyświetlane od ostatniego w kolejności czasowej.

Aby skasować z rejestru wszystkie usterki jednym działaniem, trzeba przytrzymać przycisk SPEEDY i przycisnąć trzy razy przycisk DATO z odstępami przynajmniej półsekundowymi i przy trzecim naciskaniu trzymać wciśnięte oba przyciski aż do wyświetlenia się „99

Unieruchomienie dźwigu spowodowane wadliwym obwodem bezpieczeństwa lub przerwą w obwodzie bezpieczeństwo lub sterownik nie jest w stanie zamknąć drzwi.

Brak zgodności pomiędzy palcami IF, ICV z palcem strefy drzwi (APA),
Palce IF lub ICV lub APA uszkodzone.

Liczenie przystanków nieprawidłowe . Impulsatory RS/RD  nie przełączają się poprawnie lub wartość liczby przystanków błędna (parametr  32 większy od liczby  przystanków).
Zatrzymanie na przystankach krańcowych.

Liczenie przystanków nieprawidłowe . Impulsatory RS/RD  nie przełączają się poprawnie lub wartość liczby przystanków błędna (parametr  32 większy od liczby  przystanków).
Zatrzymanie na przystankach krańcowych.

Strefa zatrzymania nie odnaleziona: błędny rozkład magnesów paskowych lub brak sygnału z palców IF/ICV ( palce uszkodzone).

Kontakty końcowe bistabilny RS i RD cały czas otwarte lub połączenie przerwane.

Strefa zatrzymania zbyt krótka  (nałożenie magnesów) lub opóźnienie zatrzymania zbyt długie (pozycja 26 – opóźnienie zatrzymania).

Nie odnaleziony palec ICV. Zatrzymanie na palcu IF.

Stycznik dużej prędkości lub przekaźnik otwierania drzwi zawieszony. Sprawdzić obwód na wejściu APG.

Zanik sygnału na wejściu CS podczas startu.

Stycznik małej prędkości lub przekaźnik zamykania drzwi zawieszony. Sprawdzić obwód na wejściu CPP.

Styczniki kierunków zawieszone. Sprawdzić obwód na wejściu TSD.

Niewłaściwe działanie napędu przy otwieraniu. Drzwi otwarte częściowo lub jeszcze zamknięte. (APG otwarty, CS zamknięty).

Stycznik otwierania uszkodzony lub połączenia przerwane lub drzwi jeszcze otwarte lub obwód bezpieczeństwa wadliwy i drzwi otwarte (APG zamknięte, CS otwarte).

Stycznik zamykania uszkodzony lub połączenia przerwane lub drzwi jeszcze zamknięte lub obwód bezpieczeństwa wadliwy i drzwi zamknięte (APG zamknięte, CS otwarte).

Cewka stycznika jazdy w dół uszkodzona lub połączenia przerwane. Sprawdzić obwód na wejściu CT lub TSD.

Cewka stycznika jazdy w górę uszkodzona lub połączenia przerwane. Sprawdzić obwód na wejściu CT lub TSD.

Cewka stycznika jazdy wolnej uszkodzona lub połączenia przerwane. Sprawdzić obwód na wejściu  CPP.

RS ciągle zamknięty lub wejście RS ciągle zwarte lub błędny numer przystanków.  (parametr  32 większy od liczby  przystanków)

RD ciągle zamknięty lub wejście RD ciągle zwarte lub błędny numer przystanków (parametr  32 większy od liczby  przystanków).

Termik silnika (wciągarka lub pompa) przerwany. Wejście TM otwarte.

Brak przełączania wejścia FS3 z niższego przystanku (RD) do tego wyższego (RS).

Brak przełączania wejścia FS3 z niższego przystanku (RD) do tego wyższego (RS).

Wartość liczby przystanków > 32 lub <2 – parametry niedozwolone.

Niewłaściwe działanie napędu przy zamykaniu i brak CS. Drzwi otwarte częściowo lub całkowicie otwarte lub obwód bezpieczeństwa wadliwy i drzwi zamknięte. (CPP otwarty, CS otwarty).

Brak komunikacji SERIAL z szybem.

Brak komunikacji SERIAL z kabiną.

Stycznik dużej prędkości zawieszony. Sprawdzić obwód na wejściu APG.

Cewka stycznika  szybkiej jazdy uszkodzona lub połączenia przerwane. Sprawdzić obwód na wejściu CPP.

Drzwi zablokowane – nie zamykają się po zaprogramowanym czasie. (stacyjka blokady drzwi w panelu aktywna, przycisk otwarcia drzwi aktywny) Błąd nie ma znaczenia i jest tylko informacyjny.

Zwarcie na wyjściach sterownika. Wyjście obciążone prądem > 0,5A. Sprawdzić wyjścia BAT.

Kontakt termika oleju otwarty. Wejście TO otwarte. (Po ostygnięciu oleju błąd nie aktywny) – termik oleju otwiera > 70 stopni C i powraca przy 57 stopniach C.

Błąd falownika wciągarki lub agregatu.

Przekroczony maksymalny czas przejazdu w kierunku góra

Przekroczony maksymalny czas przejazdu w kierunku dół

Przekroczony maksymalny czas przejazdu z dużą prędkością w kierunku góra Brak potwierdzenia zamknięcia lub otwarcia drzwi.

Przekroczony maksymalny czas przejazdu z dużą prędkością w kierunku dół

Brak potwierdzenia zamknięcia lub otwarcia drzwi. Drzwi z mostkowane.

Przekroczony czas przejazdu (po wystąpieniu więcej niż jeden raz błędów 76,77,78,79)

Kontakt krańcowy przerwany.

Czas poziomowania przekroczony podczas próby poziomowania.

Błąd kontroli A3 – niekontrolowane opuszczenie strefy drzwi.

Zamienione kontakty końcowe RS i RD. Niezgodne kierunki jazdy.

Zarezerwowany.

Usterka na kontroli A3. Luzownik nie otwiera, nie zamyka lub zawór A3 uszkodzony.

Usterka na kontroli A3. Luzownik nie otwiera, nie zamyka lub zawór dół uszkodzony.

Otwarcie drzwi szybowych. (Kontrola szybu aktywna)

Usterka kontroli A3